adress-saknas

Direktlänk till inlägg 13 november 2011

Hej! Nu ska ni få höra!

Av Frida P - 13 november 2011 16:05

Hej! Jag är 14 år, som ni redan vet, men gissa vad jag gjorde igår? Jag SYDDE en slips HAHAHA :') Det gick i och för sig på en halvtimme (vilket var tur eftersom jag tappar konsentrationen snabbt och för er som inte vet det: jag är INTE typen som syr) men väldigt STOLT ;) Lägger upp bild senare!


Senare skulle jag iväg till några familjevänner (det kan man väl säga?)!;) Med hela familjen såklart, hade aldrig träffat dem förut, vännerna alltså inte min familj(eller jag hade träffat Pelle och Ella förut och jag känner ju Erika) jag är alltid lite osäker för folk jag inte riktigt känner! Men det var trevligt, mycket fotboll! ;)

De som var där var jag, mina syskon, Ella, Erika, Nora, Pelle, Melker och Kasper med föräldrar! Haha det här är så otroligt intressant för er som läser! Men just nu så är det inte så mycket med kompisar, mycket läxor, apropå läxor, så måste jag gå! :( Usch fy och BLÄ!


Hejdå ha det bra!

 

     



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida P - 25 januari 2012 19:45

Hej, har nu TRE BLOGGAR, det här börjar gå över styr. . . Iallafall, vill ni läsa mer om läraren som mutade, får ni läsa det på den nya oredigerade bloggen, HÄR! Kram            ...

Av Frida P - 22 januari 2012 12:06

eftersom jag tycker om bloggplatsen har jag bytt tillbaka från www.improveme.se/fridabelle till den här adressen igen, tycker om personliga bloggar och kände att det här var mer min grej! Hoppas ni förlåter mig, hehe tänkte även utse vinnaren i tävli...

Av Frida P - 1 januari 2012 21:23

Hejhej! Nu har 2012 börjat (kan jag informera er som missat alla sms, allt prat, facebook, nyheter osv...)! Tänkt lägga upp lite bilder från det gångna året, kunde inte ladda upp alla på en gång, så det blev bara de 5 första (kommer få sitta i timmar...

Av Frida P - 22 november 2011 19:17

Hej allahhh! Har tagit beslutet att börja blogga på www.improveme.se istället! Finns nu här: ny blogg!   Fick precis reda på att det är en eventuell plåtning för Cheap Monday hela torsdagen! Åh vad roligt i så fall! :D Kommer säkert blogga lite ...

Av Frida P - 21 november 2011 16:39

Hejsan hoppsan alla! Pratat med Maja och Gustaf precis, goa vänner man har! ;) Haha en kille i min klass, Jocke, kan vara så otroligt rolig och schyst! Kom bara och tänka på det :P Pratade med honom idag och han såg ingen skillnad på mig från i lörda...

Sök i bloggen

Translate to your language!

Presentation


Hej jag heter Frida, tänkte skriva positivt om mitt liv, mina tankar och intressen(musik, dans, teater, fotografering osv..), lite blandat om modell jobb, hur jag försöker gå upp i vikt och min vardag! För lite mer detaljerat tryck här under!

Fråga mig något! :)

7 besvarade frågor

TYCK TILL! :) ♥

Omröstning

Nu har hösten börjat på riktigt, vilken är bästa årstiden? :D (haha du röstar anonymt ;))
 Vinter!!!
 Vår ♥ ♥ ♥
 SOMMAR :D
 höst!! :)
 Har ingen :S

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Mina rekomenderade sidor/bloggar:

Mitt humör idag!

Snart...

Den som är kär och klok, är ej dödlig

        Två män står och pratar, en kristen hjärnkirurg och en astrolog

Astrologen utbrister:

-Hur kan du som är så smart tro på Gud?! Jag tittar upp på himlen varje dag, och jag har aldrig sett någon Gud!!

-Du! Jag opererar och tittar i folks hjärnor varje dag, och jag har aldrig sett en tanke.

Tävling om bästa bloggen :)

 

Deltagarna är otroligt bra allihop här kommer de:

Lilla muppen 

Mindorii 

Carro och Sonja

Freja

Shkurte

Stina

Alice 

Sandra 

Vinnaren/vinnarna kommer snart förklaras: HÄR


Ovido - Quiz & Flashcards