adress-saknas

Alla inlägg under september 2011

Av Frida P - 30 september 2011 18:30

Hej! Idag har mitt liv ändrats lite... min posetiva tillvaro blev "omvänd" idag efter att jag varit hos skolsyster. Om du läser min blogg bara för att se varför jag grät, så säger jag bara det:

Att jag inte säger något till dig, betyder inte att jag inte gillar dig, utan det är bara det där med att "inte tynga andra med sina problem"

Finns EN person i hela världen som vet, som jag berättat för och den personen är värd det förtroendet. Ser framåt...

Ha en bra dag! ♥

   random bild random bild random bild random bild

Av Frida P - 29 september 2011 18:35

Hej haft en bra dag!! Haha skrattat mycket... fast det gör jag varje dag. Känner att jag kanske är för flamsig ibland, men hellre glad än ledsen.

Jag fick resultatet från Spanska läxförhöret och det pekar helt klart på att jag fixar dem 3 proven nästa vecka, och matten går också bra. Haha jag är verkligen nördig men sjukt glad faktiskt!

Maja kom hem till mig idag och var skönt att prata med någon om allt :)  

Älskar dig syster (i allt utom blod) :)

Av Frida P - 28 september 2011 19:03

Hej! Ja, ibland är man glad! Vet inte men på bra humör idag! Bettan var här idag efter skolan och här är LITE bilder av de vi tog, fick egentligen inte lägga upp några alls, men dem här tyckte jag var okej... haha! Sen gjorde jag lite av några andra random bilder jag har på min dator! Ser fram emot imorgon!

(har ingen aning om varför jag precis gjorde såhär med texten, men jaja!! Man varför inte vara lite random "ibland"!)


  

Ja ni ser... :)


 

En bild jag tog, mitt osminkade öga, skor(?) och jag efter musikalen!




Av Frida P - 27 september 2011 16:56

Hej alla fina människor! Är fortfarande glad efter beskedet om modell... orkar inte skriva allt igen, men jag ÄR GLAAAD!

Ska ta tag i 8 st kommentarer nu som väntar :) Jag älskar kommentarer, bara så ni vet, men kanske inte publicerar om ni bara skriver "hej jag har en tävling" (fast jag gillar tävlingar, så säg till!) eller något sådant, för det ser jag ju även om jag inte publicerar, men bara så att ni vet, så får jag det, även om det inte alltid syns att jag tog emot det :) jaja, glöm det föresten, publicerar nästan ALLT från och med nu! :)

Fick en fråga om den här bilden från igår av flera vänner:

  

svar: ja, det är jag på bilden, och det är jag som redigerat,

jag är emot att man tar bilder från t ex google eller andra bloggar :)

dock inte mina klackskor, tagit dem från mamma, men använder dem OFTA!

 

Av Frida P - 26 september 2011 21:03

Hej! Gissa vad som hände idag! Jag kom med i New Faces! Dvs en väldigt bra grupp om man ska vara modell eftersom det är därifrån man får jobb!  De som tog in mig var SÅ snälla och glada, jag har varit modell sedan jag var 10, men har då varit barn modell.

Jag har blivit förfrågad om att gå med i New Faces under det senaste halv året av bl.a Mikas 3 gånger och 2 andra agenturer som jag inte kommer ihåg namnen på! Men jag har varit helt fast vid att vara kvar i Stockholms gruppen!

Mina bilder har inte flyttats än, men nästa gång dem uppdaterar sin sida! Dem vill göra mig till en sån där topp modell :) ÅH VAD GLAD JAG ÄR!!

Hade det inte varit för sådana här dagar när alla kallar mig fin och vill ta massa bilder på mig, så hade jag HATAT mitt utseende, tur att dem kan se möjligheter!

Vill ni bli modeller, tänkte skriva ett inlägg om mina tips och hur du blir det kanske?


 

Av Frida P - 26 september 2011 16:39

Nu är jag med offeciellt. Jag berättar mer senare, nu ska jag göra läxor och gå på dansen!! JAG ÄR SÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄRRRRR GLAD JUST NU!!!


  

Av Frida P - 25 september 2011 18:00

Nu har jag lugnat ner mig lite! I'm fine!

Imorgon är det studiedag! Och då ska jag ta foton som kommer va reklam för MIG, köpa hårnålar så jag kan ha knut på dansen och lämna in HK läxan, som jag glömde i fredags! Idag har jag njutit av solen med min söta bror! Sen har jag pratat i tele rätt mycket hehe mamma och pappa kommer inte alls bli sura för det...  ♥


   

 

Sök i bloggen

Translate to your language!

Presentation


Hej jag heter Frida, tänkte skriva positivt om mitt liv, mina tankar och intressen(musik, dans, teater, fotografering osv..), lite blandat om modell jobb, hur jag försöker gå upp i vikt och min vardag! För lite mer detaljerat tryck här under!

Fråga mig något! :)

7 besvarade frågor

TYCK TILL! :) ♥

Omröstning

Nu har hösten börjat på riktigt, vilken är bästa årstiden? :D (haha du röstar anonymt ;))
 Vinter!!!
 Vår ♥ ♥ ♥
 SOMMAR :D
 höst!! :)
 Har ingen :S

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Mina rekomenderade sidor/bloggar:

Mitt humör idag!

Snart...

Den som är kär och klok, är ej dödlig

        Två män står och pratar, en kristen hjärnkirurg och en astrolog

Astrologen utbrister:

-Hur kan du som är så smart tro på Gud?! Jag tittar upp på himlen varje dag, och jag har aldrig sett någon Gud!!

-Du! Jag opererar och tittar i folks hjärnor varje dag, och jag har aldrig sett en tanke.

Tävling om bästa bloggen :)

 

Deltagarna är otroligt bra allihop här kommer de:

Lilla muppen 

Mindorii 

Carro och Sonja

Freja

Shkurte

Stina

Alice 

Sandra 

Vinnaren/vinnarna kommer snart förklaras: HÄR


Ovido - Quiz & Flashcards