adress-saknas

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Frida P - 11 september 2011 19:13

hej! Lite av min helg i bilder!


    

      


 

      

                                   


 (klicka på bilden så blir den större ;) )

Av Frida P - 11 september 2011 15:00

Hej! Jag är SÅ glad!! Sorry att jag inte bloggar, inte haft tid!! Ska snart äta lunch! I fredags sov jag över med 3 flummiga människor ;) och vi såg en grymt sorglig film!! Sen var jag på "familje middag" och träffade Daniel, Linn och deras kusiner Julia o Madelene, haha Daniel visade fest hos Adam :') Linn, jag, Julia, Daniel o David bakade också, MUMS! :)

Ska till Kreta föresten med ett härligt gäng jag träffa idag också, ska bli kul att lära känna dem! ;)

Lite bilder och sånt senare! Ska kanske på bio nu föresten :) Horrible Bosses tror jag :3 Nu har ni läst lite av min helg!

Puss och kram

p.s Världens sötaste Winstone var här igår också!! Och min kompis gav mig sin iphone 4!!♥

Sök i bloggen

Translate to your language!

Presentation


Hej jag heter Frida, tänkte skriva positivt om mitt liv, mina tankar och intressen(musik, dans, teater, fotografering osv..), lite blandat om modell jobb, hur jag försöker gå upp i vikt och min vardag! För lite mer detaljerat tryck här under!

Fråga mig något! :)

7 besvarade frågor

TYCK TILL! :) ♥

Omröstning

Nu har hösten börjat på riktigt, vilken är bästa årstiden? :D (haha du röstar anonymt ;))
 Vinter!!!
 Vår ♥ ♥ ♥
 SOMMAR :D
 höst!! :)
 Har ingen :S

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Mina rekomenderade sidor/bloggar:

Mitt humör idag!

Snart...

Den som är kär och klok, är ej dödlig

        Två män står och pratar, en kristen hjärnkirurg och en astrolog

Astrologen utbrister:

-Hur kan du som är så smart tro på Gud?! Jag tittar upp på himlen varje dag, och jag har aldrig sett någon Gud!!

-Du! Jag opererar och tittar i folks hjärnor varje dag, och jag har aldrig sett en tanke.

Tävling om bästa bloggen :)

 

Deltagarna är otroligt bra allihop här kommer de:

Lilla muppen 

Mindorii 

Carro och Sonja

Freja

Shkurte

Stina

Alice 

Sandra 

Vinnaren/vinnarna kommer snart förklaras: HÄR


Ovido - Quiz & Flashcards