adress-saknas

Alla inlägg under oktober 2011

:)

Av Frida P - 31 oktober 2011 21:38

Förgiftning, inte någon sömn på 35 timmar, göra colgate reklamer.... allt en liten del av min helg!! Herregud!! Idag är det halloween! Kommer inte hinna blogga, så kommer lägga upp lite videos som tidsinställda inlägg och göra det här inlägget såklart!! :)

Just nu så vill min lillibror kräkas eftersom han precis drack en "Mer" som gick ut i mars 2010, tur att han märkte att den smaka konstigt :P Han är så gullig!! Haha!

"Oj vad äckligt den smakade!"

Annars: helgen började med att jag sprang runt på Central Stationen i Stockholm, försenad, sen träffade jag Victor och Hanna! Haha det var en glad Victor och en STRESSAD Hanna som mötte mig. Sen när vi hittat rätt tog vi tåget till Uppsala och fikade med Gustaf.


Efter att vi hade fikat åkte vi hem till Gustaf och åt middag och pratade. Vi skulle sova över, men blev inte mycket sovande...


jaja! Var en mysig helg! Sen idag så tvingades jag att gå bus eller godis eftersom tre tjejer blev så besvikna på mig, det har lite tappat sin charm... Alla känner alla här och jag vill inte tigga godis från vuxna :/ Så jag och Maja gick bara och "busade", jag tog inte emot godiset :P


    

Trött Victor visar stolt upp sin hufflepuff halsduk på tåget hem

ingen aning om varför jag lägger upp den här bilden, men var mest normal


          

Av Frida P - 28 oktober 2011 20:45

Hej hej! Knasiga gulliga läsare! Varför går statistiken upp just den vecka jag inte hunnit blogga! Har slutat senast 1 hela veckan, haft utvecklings samtal!! Gick riktigt bra säger jag bara! Men den mesta tiden har jag spenderat med de här snyggingarna:


    



Men förutom att vara med Bettan, Maja och några till nästan varje dag och göra läxor så fikade jag med Nellie, var super mysigt :)

Imorgon ska man till Uppsala och sova över med "gänget"! Dvs Hanna, Gustaf och Victor, läs mer här ;)

Ska bli så roligt!! Pratat med dem alla idag, säger bara det, roliga människor! ♥

Puss ha det bäst, ledsen att jag inte hunnit med det här med tälingen, men ni vet hur det är precis innan lovet! ♥

Av Frida P - 24 oktober 2011 21:15

På konfirmationen igår skulle vi ta toalett papper (förklarar sen, lite stressad just nu) och berätta sanningar.

Jag sa:

1. Jag går i **********skolan

2. Jag har bara bröder

3. Min pappa är halvamerikasn

4. Jag bor i ett gult hus

5. Jag jobbar som modell


Jag ångrar den sista väldigt mycket vill byta ut den mot "Jag kan böja armarna åt fel håll så alla nästan kräks när de ser det. Men det går ju inte!!


Kom hem från dansen kl 8 och åt middag, var en väldigt händelserik dag! Men jag tar det imorgon! Här kommer en bild på Majas öga som jag redigerade och två av de 10000 bilder jag tog idag! :) sorry för www.fridabelle-grejen men vill inte att folk tar bilder på mig eller kompisar, jag vill inte att de tar dem alls! Jaja kram!


           

Klicka på bilden för att få se den "stora" versionen :)


Av Frida P - 23 oktober 2011 21:06

Sorry att jag inte bloggat i helgen, hinner inte nu heller! Måste gå! Ha det bäst! Berättar vem som vann på tisdag! kram!

Av Frida P - 21 oktober 2011 19:08

Hej! HAhahahahahaha, kom och tänka på idag.. aahh.. minnen ;')

En kille i min klass blev tejpad (dvs en annan kille tejpade runt hela hans hals) och det var inte roligt, bara otäckt och läskigt.

Sen så läste jag och Bettan upp tallriksmodellen ser ut som den gör för alla som ville lyssna i skolan med en "Jag hatar mitt liv, är en subba, jobbar på tv och kommer norr ifrån" dialekt hahaha :)

Och vet ni vad!!! Jag fick AAAAAA för mitt repotage i svenskan! (Ni som känner mig vet att jag lagt ner min själ på den och att jag hoppats hoppats hoppats på et A!!) Det fick (vad jag vet) 4 andra tjejer också! Så otroligt roligt alltså!! :D

Jag vet... lite töntigt att bli så glad, men vill verkligen ha A i svenska och tror faktiskt att jag skulle gilla att bli t ex journalist! :)

Något annat roligt idag var att jag och Bettan höll på med "tungan" i matsalen, och efter ett tag sa några "ähhh.. det ser lite perverst ut.." och vi blev förskräckta "VA???!!!" och slutade direkt, skämdes lite!


 


Jaja det här var nog mest ett roligt inlägg för mig! :P Haha ha det bäst!

Av Frida P - 19 oktober 2011 19:45

Hej igen! Sorry för förra inlägget! Men man har ju lite känslor! ;)

Men jaja! Till det posetiva! Hade Bettan här idag! :D Ska ladda upp en kort film vi gjorde snart! ;)


Glöm inte att anmäla er till min "tävling" om bästa bloggen HÄR!! :)


 

Av Frida P - 19 oktober 2011 17:58

Hej alla! Tänkte bara skriva så att ni ALLA kan se att jag OTROLIGT trött på era fördommar!! SLUTA fråga folk i min klass om jag har anorexia, jag har inte det, det är som om jag skulle fråga folk i din klass om du har fetma!

Vi är alla normala! Mitt BMI är lågt, men jag är inte döende, jag ber er, istället för att ni tycker jag är smal och att ni är "tjocka" så kan väll vi alla bara vara normala?


Jag vet att ni inte menar illa, men det är ändå för mig som att ni skulle få frågan om ni hade fetma bara för att jag är lite smalare än er? Jag tycker vi är likadana allihop och jag vill vara tjock och mysig, men jag föddes till att vara smal! Snälla, låt mig vara! Ingen väljer sitt utseende när vi föds!!


Hoppas ni förstår att jag verkligen inte har anorexia, ni som känner mig vet att jag äter, mycket, kram! :)


  

Av Frida P - 17 oktober 2011 19:13

Är du glad just nu? "JA, det är jag allttttiid :D"

Vad står det i ditt senaste sms? "Haha oki ^^ <3" och "hi vilken rolig gubbe <(^^)>"

Från vem? "En kille i Adolf Fredrik som heter Victor"

När togs det emot? "nu :P"

Vilken är din favorit färg? "Gillar alla färger men rosa är väl gulligt :)"

Vem är din bästa vän? "Maja ♥"

Tycker du om mitt liv? "JAAA"

Nöjd med ditt utseende? "Oftast"

Läskigaste i år? "Höll på att få 20 raketer på mig på nyårsafton"

Senaste bråket? "Med en killkompis som jag var irriterad på, men löst nu :D "

Är du nöjd med din klass? "Oftast"

Har någon sagt att du är snygg eller ful till dig? "Ja, båda 2"

Vem är den roligaste människan du känner? Haha min mamma är rolig, men bettan också :)

Vem är bäst på att sjunga av dina vänner? Julia som gick på min musikal och Victor

Hur beskriver du dig själv i 3 ord? Glad, ärlig och haha kommer inte på något annat :P


Nu orkar jag inte svara mer:)


 

Sök i bloggen

Translate to your language!

Presentation


Hej jag heter Frida, tänkte skriva positivt om mitt liv, mina tankar och intressen(musik, dans, teater, fotografering osv..), lite blandat om modell jobb, hur jag försöker gå upp i vikt och min vardag! För lite mer detaljerat tryck här under!

Fråga mig något! :)

7 besvarade frågor

TYCK TILL! :) ♥

Omröstning

Nu har hösten börjat på riktigt, vilken är bästa årstiden? :D (haha du röstar anonymt ;))
 Vinter!!!
 Vår ♥ ♥ ♥
 SOMMAR :D
 höst!! :)
 Har ingen :S

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Mina rekomenderade sidor/bloggar:

Mitt humör idag!

Snart...

Den som är kär och klok, är ej dödlig

        Två män står och pratar, en kristen hjärnkirurg och en astrolog

Astrologen utbrister:

-Hur kan du som är så smart tro på Gud?! Jag tittar upp på himlen varje dag, och jag har aldrig sett någon Gud!!

-Du! Jag opererar och tittar i folks hjärnor varje dag, och jag har aldrig sett en tanke.

Tävling om bästa bloggen :)

 

Deltagarna är otroligt bra allihop här kommer de:

Lilla muppen 

Mindorii 

Carro och Sonja

Freja

Shkurte

Stina

Alice 

Sandra 

Vinnaren/vinnarna kommer snart förklaras: HÄR


Ovido - Quiz & Flashcards