adress-saknas

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Frida P - 7 oktober 2011 22:23

Idag har jag varit med Maja, Agnes och Anna, Agnes och Anna är otroligt lika till sättet haha, jag och Maja är nog rätt lika vi med!


Men iallafall, har funderat lite, vem är "jag" och "du" egentligen? Vad är det som gör att man är som man är? Alla ärver ju lite från sina föräldrar, men jag tänker att om en människa växer upp helt själv, hur blir människan då? Som en katt?


Jag vet inte men jag kan inte släppa det! Jag har ju syskon och vänner och människor runt omkring mig, och jag känner hela tiden hur de påverkar mig.

Hur är det med barn utan syskon? Är det skillnad på hur stora syskon, mellan barn och små syskon?

Det här en av de 1000000000 funderingar som snurrar runt i mitt huvud just nu hehe! Det och vad som fanns innan universum håller på att knäcka mig!! Haha nej då, men inget fel att tänka efter lite medans man kan? :)


skratt: Mamma är underbar, förstår inte hur hon kan få både vuxna och barn att skratta som galna, just nu dör vi av skratt över skolsyster! Hahahahah "vill du kanske ha ÄNNU kortare hälsena än du redan har, eller en JÄTTE lång?"

Bettan, du vet att du är rolig, så behöver nog inte säga något mer HAHAHAH :')


pinsamhet: Ramla in i samma kille flera gånger på 12an, heheh vi råka båda slå till varandra flera gånger, trots att vi inte kände varandra alls.


plus: GUD VAD BRA ALLA ÄR I IDOL!!! ♥


Maja, du är bäst

random bild :)

 



Sök i bloggen

Translate to your language!

Presentation


Hej jag heter Frida, tänkte skriva positivt om mitt liv, mina tankar och intressen(musik, dans, teater, fotografering osv..), lite blandat om modell jobb, hur jag försöker gå upp i vikt och min vardag! För lite mer detaljerat tryck här under!

Fråga mig något! :)

7 besvarade frågor

TYCK TILL! :) ♥

Omröstning

Nu har hösten börjat på riktigt, vilken är bästa årstiden? :D (haha du röstar anonymt ;))
 Vinter!!!
 Vår ♥ ♥ ♥
 SOMMAR :D
 höst!! :)
 Har ingen :S

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Mina rekomenderade sidor/bloggar:

Mitt humör idag!

Snart...

Den som är kär och klok, är ej dödlig

        Två män står och pratar, en kristen hjärnkirurg och en astrolog

Astrologen utbrister:

-Hur kan du som är så smart tro på Gud?! Jag tittar upp på himlen varje dag, och jag har aldrig sett någon Gud!!

-Du! Jag opererar och tittar i folks hjärnor varje dag, och jag har aldrig sett en tanke.

Tävling om bästa bloggen :)

 

Deltagarna är otroligt bra allihop här kommer de:

Lilla muppen 

Mindorii 

Carro och Sonja

Freja

Shkurte

Stina

Alice 

Sandra 

Vinnaren/vinnarna kommer snart förklaras: HÄR


Ovido - Quiz & Flashcards